" " " complate desaign home: Et lite glimt...

Monday, February 7, 2011

Et lite glimt...

Mitt nye prosjekt i stua er påbegynt..men ikke ferdig..målet er få til til en lun og avslappende spise/oppholdsplass i stua...det blir en sittebenk langs veggen for å ha mest mulig passasje og gulvareal..før jeg viser det ferdig resultatet må jeg male og ordne litt på siste rest...






...men dette prosjektet får ligge litt til, for i kveld reiste jeg til Stockholm, og skal gjøre nye innkjøp på møbelmessen til butikken de neste dagene. Er veldig spent om det er noe som faller i smak, og vi kan snope til butikken:) Skal orientere etterhvert:)

Nå kjenner jeg meg like trett som min dorske katt, etter reisen som tok flere timer enn jeg hadde tenkt på grunn av kanseleringer og snøvær underveis..
Tusen takk for alle fiiine kommentarer, er så glad for dem alle sammen:))
Ønsker deg som titter innom en fortsatt fin uke!!!
Klem Anita

No comments:

Post a Comment