" " " complate desaign home: Nyheter...

Sunday, February 27, 2011

Nyheter...

Denne uken har vi fått påfyll med nye lekre varer, og det begynner å bli riktig så vårlig:)

Puter, krukker i skjønne farger fra House doctor...


Nye stoler til spisebord i knallgod kvalitet og utrolig god sittekomfort...



Herlig hengestol i naturrotting...




I vinduet bak disken, skjønne sommerfuglbilder fra Day home...


Ny hvit stjernepute og Champagnekjøler fra Day home på bordet...


Day Dome i runde former...


Stor og lekker Champagnekjøler fra Day home...




Lekker svart stol i naturrotting...


Siste nye puter fra Day home..Day stamps og Day graphic garden i lin med svart trykk...



Syns disse sommerfuglbildene kan passe hjemme i min stue..bare jeg klarer å bestemme meg hvor de skal opp på veggen...


I dag vil jeg spesielt takke alle fornøyde kunder som har kommet innom med masse skryt av butikken vår, også fra kunder som har kjørt lang veg for å besøke oss..kjenner meg litt stolt og veldig takknemlig:)) Vi er her for dere!!!
Formen har ikke vært helt på topp denne helgen, så søndagen er brukt til å lade batterier til en ny og kjekk uke, satser på å få komme i gang med zumbatreningen også, etter en ukes pause...
Ha en fin ukestart!!!
Klem Anita

No comments:

Post a Comment