Hej mina vänner....
Upp å hoppa solen skiner!!!!
Åååååå, igår tog vi en sån Gó dags loppis-tripp =) Det va längesen, men så härligt att få leta och rota runt bland saker!!!!
Ååååååå vi hittade det som vi behövde =)=)
Bänkar till Altanen
Sååååååå FINA
Nöjd å glad för våra två superfina bänkar!!!!
När vi kom hem så skulle det invigas med grillning, besök av två vänner och lite Rosé =)
Fick oxå vårat bord igår, väldigt lämpligt så stod det här när vi kom hem =)
Snabbt la vi några brädor som skiva.....
Ooooohhhhhh, det blev såååå bra, här får man plats många, nu är det bara piffet kvar =)
Kram josse















No comments:
Post a Comment