" " " complate desaign home: Doğum Günü Çocuğuyum Ama Ben

Wednesday, March 30, 2011

Doğum Günü Çocuğuyum Ama Ben


Arkamda tam dolu dolu 21 seneyi bırakıp tam 22 yaşına basıyorum tam bugün. Büyüyorum hatta yaşlanmaya başlıyorum. Bu senenin hesabını yapıyor, kafamda ölçüp biçiyor, 1 sene daha yaşamanın bana kazandırdıklarına bakıyorum. Bir senede birçok şey değişti ki hayatımda ve de etrafımda. Yanıma kar kalan birçok güzel ve mutlu anın yanında, tecrübe edinmemi sağlayan veya yeniden gözden geçirmemi gerektiren anlarda yaşandı bu zaman içerisinde. Ama iyi ki yaşamışım diyorum, çünkü tüm yaşananların geri kalan hayatımda bana kılavuz niteliğinde olduğunu farkındayım. (Bilhassa acı tecrübeler)

Geçen sene yeni yaşıma girerken arkadaşlarım ve ailem yalnız bırakmamışlardı. Bu sene ise onların yanında yeni biri daha hayatıma dahil oldu ve tüm bunların yanında yeni yaş dileklerime de dahil oldu elbette.

Uzun lafın kısası, bu senemin de çook iyi geçmesini ve en önemlisi geçmiş seneleri aratmamasını istiyorum. Başka ne mi istiyorum.. Staj başvurumun kabul edilmesini, sevmeyi, sevilmeyi, gülmeyi, güldürmeyi, mutlu olmayı ve etmeyi kısaca herkesin istediği şeyleri .. :)
Sizce çok şey mi istiyorum? Bugün bana mı has bırakın isteyeyim değil mi ama?




No comments:

Post a Comment