" " " complate desaign home: Vinterdvale...

Thursday, January 13, 2011

Vinterdvale...

Det tror jeg nesten gjelder for katter også, iallefall for vår ellers livlige kattepus..som sover seg gjennom dagene. Tror hun venter på at snøen skal forsvinne, for hun nekter å går ut for tiden, og liker seg aller best inne i varmen...


Kjenner nesten som jeg har vært litt i dvale jeg også, etter flere dager hjemme med lillejenta som har hatt en skikkelig forkjølelse som ikke har villet slippet taket...men nå tror jeg det forhåpentligvis skal være over:)

For en liten stund siden, kom vegglampen jeg hadde bestilt fra Jielde, i Loft-serien, samme serie som gulvlampen. Men nå som den endelig er kommet, etter flere måneders venting, er jeg ikke like ivrig til å få den på plass, det var jo disse hullene i veggen, itilfelle jeg skulle finne en annen bedre plass:) Nei, jeg synes ikke det er lett å plassere lamper som skal festes på vegg...
Den hvite skinnpuffen den ligger på, kommer fra Nordal..



Ellers er det kommet litt rosa detaljer inn i huset, en nydelig hortensia i den hvite Tinek-krukken, og en søt kopp til meg fra Pip. Det er blitt mye tedrikking de siste dagene...er veldig glad i te, mer en jeg er i kaffe. Kaffe liker jeg egentlig bare sammen med søte kaker:)



Katten har fått seg rosa topplue i dag, hun er så dorsk, og finner seg i det meste, så søt og snill som hun er. Hun har ingenting i mot ablegøyene til lillejenta når hun blir tatt med i leken...


Men i morgen er det tilbake på skolen for lillejenta, og tilbake til jobb for meg, og katten får nyte freden i sin vinterdvale.
På jobb venter varer på å bli pakket ut, fra Tinek, Pip, og Greengate, skal få prøve å få tatt litt bilder fra butikken i helgen, har gjort litt endringer der også etter nytt år.
Ha en fin fredag, og riktig god helg!!!
Klem Anita

No comments:

Post a Comment