" " " complate desaign home: Vårlig..

Sunday, January 30, 2011

Vårlig..

Håper dere nyter søndagen:) Jeg syns at beste med søndager, er muligheten til å sove frempå, uten å skunde seg på jobb eller skole. I dag er været sånn passe, jentene er dradd avgårde på kino, og jeg nytter en ledig stund til et lite innlegg:))

Er litt lei av vinter, og ønsker å lage vårfølelse i stua..det er ikke så mye mer enn blomster som skal til, og kanskje litt ommøblering..her er noen glimt fra stua mi idag...









Har flyttet spisestua nærmere kjøkkenet, litt mer praktisk, eller rettere sagt kanskje den blir mer brukt...dessuten har jeg et nytt lite prosjekt når det gjelder spiseplassen i stua. Gleder meg til å sette igang:) Tror også det blir bedre med denne løsningen når våren og sommeren kommer, og dørene kan åpnes ut til hagen...det smale bordet fra Housedoctor gjør det lett å spasere mellom møblene..syns det gir en god romfølelse når det er litt luft mellom møblene:)
Gleder meg utrolig masse til våren er her, og det begynner å spire ute i hagen:))
Ha en riktig fin søndagskveld!!
Klem Anita

No comments:

Post a Comment